miercuri, 12 martie 2008

Doamna Bodonea

Doamna Bodonea.
Am cunoscut-o in 1995. Am facut pregatire la gramatica, caci doamna Bodonea este profesoara de limba romana. Acum nu mai fac. Acum mergem impreuna la film sau la concert cu Ada Milea. Acum nu mai stiu cum se analizeaza un predicat dintr-o propozitie. Acum nu mai facem analize sintactice si morfologice, acum ne povestim intamplari. Tot acum consider ca este intalnirea epocala. Caci doamna Bodonea este omul care iti ramane in suflet si modeleaza caractere. Si nu o spun numai eu. Am scris aici pentru ca nu stiu cum sa i-o spun verbal. Dar stiu ca doamna Bodonea este, pentru multi, un om special.
Cu drag,
Cseszlo

2 comentarii:

gropitzze spunea...

Intr-adevar Doamna Bodonea este un om extraordinar! Este unul dintre foarte putinii profesori care ii face pe elevi sa creada in fortele proprii, ca pot fii mai buni!

Anonim spunea...

mda, Bodonea, profa de romana... cate pot fi?!? Cred ca sunt unul din cei modelati de dna Bodonea... (prin '85-'88) si am si eu aceeasi parere buna (EXTRAORDINAR DE BUNA!) despre ea.