marți, 27 martie 2012

Despre Thassos, Grecia, 2011, dus-intors

Anul 2011 a reprezentat un an al provocarilor.
Prima provocare a fost sa imi ridic, de la facultate, diploma de licenta. :)
A doua, mai interesanta, a fost sa pun muzica, in mod oficial, la o nunta. Si cum un lucru minunat nu vine niciodata singur, nunta de care va vorbeam s-a petrecut in afara granitelor tarii noastre. Draga de M. m-a prezentat lui C&C, care, hotarati sa isi uneasca destinele, s-au lasat pe mana mea sa ii distrez, pe ei si pe nuntasii lor, tocmai in tara marilor si a maslinilor, adica Grecia.
Ivita ocazia, am convins doua bune prietene sa ma insoteasca in aceasta aventura: A si Vio.
Evident, Vio urma sa fie soferul. Aveam experienta din 2009 cu Samothraki deoarece drumul este acelasi pana la granita cu Grecia, abia dupa ce intri, vei schimba traseul spre Thassos.

Ziua 1, joi (01.09.2011)

Urma sa plecam cu inca doua masini, astfel ca tot drumul am facut parte dintr-o caravana :)
In continuare, drumul prin Bulgaria destul de plictisitor, cu peisaje sterse si sosele mai bune sau mai rele. Traseul ales de cei care au condus caravana a fost un pic diferit fata de cel parcurs de noi in 2009 deoarece spre final am taiat-o prin munti. Scuteai multi kilometri insa condusul era dificil. Cand ne-am apropiat de granita, care era intr-un pas situat la o altitudine destul de mare, am prins si o ploaie zdravana.
Noi ne-am miscat un pic mai incet decat restul si am pierdut feribotul de ora 4 astfel ca l-am luat pe cel de ora 7.

Imagini familiare ne-au incantat privirea:
Masinile de pe feribot

Relaxarea oamenilor in asteptarea vancantei visate
Sau pescarusii care iti fura biscuitii :)
Pe masura de vaporul inainta spre insula, care este doar la 8 Km fata de continent, soarele apunea, etaland niste culori pe camera mea, un canon compact, nu le poate reda la adevarata lor valoarea

Primul lucru pe care l-am facut dupa ce am fost recuperate, a fost sa mergem sa mancam si sa asistam la un preambul al nuntii. Prietenii lui C au improvizat o cantare populara la casa mirilor :).

Ziua 2, vineri (02.09.2011)

Obosite de atat drum, seara anterioara ne-am retras in camera. Insa a doua zi iata ce se desfasura in fata ochilor nostri:

Pensiunea unde am fost cazate se afla in zona Aliki, care are doua golfulete
vazut de sus arata cam asa
Iar accesul se face asa:
Plaja mica, pare intima si foarte domestica :)
Nu poti spune ca ai fost in Grecia daca nu joci macar o partida de table
In aceasta zi am trandavit pe la soare, pregatindu-ne de marea zi de sambata

Ziua 3, sambata (03.09.2011)

Pe la 1 dupa amiaza ne prezentam la casa mirilor.
Cald afara,
marea era in spatele nostru,
Iata cateva ingrediente care te ajuta sa faci o poza deosebita :)

La un moment dat, C ni se arata. Un costum frumos, care ii venea tare bine!

Dupa cateva minute apare si C. Niciodata nu am suspinat la vederea unei rochii de mireasa dar imaginea C-ei mi s-a parut fabuloasa. O rochie simpla insa rafinata, care o prindea de minune!

In scurt timp alaiul a plecat spre biserica unde se oficia nunta (pozele nu imi apartin):

iar noi trei ne-am indreptat spre restaurantul unde urma sa aiba loc petrecerea

Deja pregatit restaurantul
Nu mai ramanea decat instalatia de sunat montata si ustensilele mele. Degraba am purces la verificarea sunetului, playlistului, am localizat imaginar diverse foldere.

De-a lungul serii Vio si A m-au aprovizionat cu mancare si lichide. Si mi se mai comunicau impresii de pe platoul de dans, necesare pentru a lua pulsul petrecaretilor.

Iata cateva momente (pozele nu imi apartin)

Meniul muzical a constat in muzica traditionala: greceasca, macedoneana, banateana, romaneasca-populara si cateva slagare internationale.

Ziua 4, duminica (02.09.2011)

Mirii si-au dorit sa faca o nunta care sa tina 2 zile. Astfel, duminica ne-am pregatit de o noua runda, schimband ritmurile traditionale cu cele europene si hituri mai vechi sau mai noi.


Va continua...



Niciun comentariu: