miercuri, 11 ianuarie 2012

Join Causes

De cateva zile sunt asaltata cu rugamintea "Join my cause: Spuneti NU desfintarii serviciului public de urgenta - SMURD".

Prima data am ridicat o spranceana, la a doua am citit tot titlul, a treia oara am zis sa ma interesez si eu sa vad despre ce este vorba.

Urmarind stirile, niste invitati la emisiuni sau o postare intr-un site respectabil (hotnews sau revista22) constat ca nu a fost niciodata vorba despre desfiintarea acestui serviciu ci doar ca SMURD sa nu mai fie singur in palierul serviciul de urgenta, mai exact ambulanta. SMURD are o particularitate: nu face parte din serviciu SALVARE ci din cel al pompierilor. De aceea si pare asa grozav. Si nu doar pare ci si este.
De ce se cearta presedintele cu d-nul Arafat? Pentru ca presedintele vrea privatizare cu orice chip iar Raed nu vrea oricum ci ca reforma sanatatii sa aiba niste intrumente bine definite. Miza sunt aceiasi blestemati bani publici.

Nu sunt eu in masura sa comentez cine are deptate si cine nu. Au amandoi dreptate in felul lor.
Insa mi-as dori, ca atunci cand vrem ceva, sa stim ce vrem. Mai ales cand o facem public :)




Niciun comentariu: