duminică, 30 ianuarie 2011

O 9 mtoda d prescurtare

Zilele astea, ca si zilele trecute si probabil urmatoarele cercetam fara de grija Facebook-ul. Destinul ma poarta pe o pagina, atrasa fiind de intriganta poza de profil. Ca orice om dotat cu un minim simt de detectiv, citesc si comentariile. Comentarii admirative, la adresa subiectului acelei poze, in cazul nostru, o domnisoara. Printre multe semne de punctuatie, asezate intr-o ordine anume, cum ar fi: --- ‎:X:X:X:X ---, ---:">;;)---, --- :*:*--- descopar ca desi limba pare a fi limba romana, mie imi este foate dificil sa o inteleg:
"si yo fara tn viata mea mik si frumoasa si nebuna:X:*...am grija d el kt pot:D".

Intrigata, investigez mai mult. Subiectul de discutie se invarte de fapt in jurul dorintei arzatoare a domnisoarei X de a isi vedea verisoara(subiectul fotografiei), fapt demonstrat de aceasta succesiune de replici:
"Subiectul:
:)))))))...toate k toate....dar mie dor d tn sa mor ...am innebunit cu cv astea :))
Verisoara:
si mie mi;e mare dor d tn faaaa dilia mea:X:(.....TE IUBESSCCC fa viata mea:X:X:X:X"

Am incercat sa urmaresc tot firul povestii insa limba imi creaza mari probleme. Asa ca renunt, fara sa imi promit sa revin intr-o anumita zi.

V ls cu bn.

Un comentariu:

radiowhisper.com spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.