joi, 24 ianuarie 2008

Artwork

The dog and his butterfly
Landscape

Gavroche

The season

4 comentarii:

Anonim spunea...

eu zic sa umpli blogul asta serios. cu orice. cu arta, cu poze, cu scrisuri, cu spontaneitate, cu ganduri, cu stiati ca.

fintech directory spunea...

eu zic ca pictezi super misto :)
ma baga!

IT spunea...

In februarie n-ai scris nimic...poate ca e prea februarie in februarie...
Anyway eu am retinut asta:
*Aminteste-ti ca relatia cea mai buna este aceea in care iubirea voastra, unul pentru altul, este mai mare decat nevoia voastra, unul pentru celalalt."
realy deep:P

Grumpy spunea...

Ce pot sa spun decat ca ai un blog fain, care ma pune pe gandurile copilariei... Insa picturile tale imi plac foarte mult. Tu m-ai facut sa regret ca nu ma prea pricep la arta in general si la pictura in mod special. Keep up the good work, cum ar spune romanul!